ο χωρος μας

Ο χώρος μας δημιουργήθηκε με γνώμονα να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των παιδιών. Εξοπλίστηκε με σύγχρονα υλικά που θα βοηθήσουν τα παιδιά να ενταχθούν στο θεραπευτικό περιβάλλον. Στόχος μας είναι να εισέρχονται σε ένα χώρο όπου θα νιώθουν αγάπη και οικειότητα. Το χαμόγελό τους η μεγαλύτερη μας ανταμοιβή.

“Η επιθυμία μας είναι να παρέχουμε σε όλα τα παιδιά την καλύτερη υποστήριξη για να βελτιώσουν τις δεξιοτήτες τους και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες τους”

θεραπευτεσ

Ποντίκη Κωνσταντίνα

Επιστημονικά Υπεύθυνη
Λογοθεραπεύτρια - Ειδική Παιδαγωγός Bsc.,Med.

Η Ποντίκη Κωνσταντίνα υπεύθυνη του ΔενδρόΛΕΞΟ είναι Λογοθεραπεύτρια,
απόφοιτη του Τμήματος Λογοθεραπείας Πατρών (2008) και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου ειδικής αγωγής Επιστήμες Αγωγής: Ειδική Αγωγή και
Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου του
Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό τμήμα
Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας(2020). Ακόμα, είναι μέλος του
Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος
(ΣΕΛΛΕ).

Από το 2008 έως σήμερα εργάζεται σε δομές ειδικής αγωγής ιδιωτικού δικαίου. Ασχολείται κυρίως με αποκατάσταση λόγου και ομιλίας σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με Αναπτυξιακές Διαταραχές, Διαταραχές λόγου-ομιλίας, Διαταραχές Ροής Ομιλίας, Ειδικής Γλωσσικής Διαταραχής κ.α.

Αρκετά από αυτά τα χρόνια έχει εργαστεί ως συνοδός παιδιών σε σχολεία με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές.

Έχει διατελέσει εκπαιδευτικός συνεργάτης στο AEGEAN OMIROS COLLEGE, όπου δίδασκε τα μαθήματα «Διαταραχών Ροής Ομιλίας – Τραυλισμός» και «Κλινικού Σεμιναρίου».

Έχει συμμετάσχει σε αρκετές εκπαιδεύσεις και επιστημονικά συνέδρια. Έχει εκπαιδευτεί σε αρκετές μεθόδους όπως στην Εντατική αλληλεπίδραση, την
βασική κατάρτιση Συστήματος Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων
(PECS), την Λειτουργική Λεκτική επικοινωνία μη ομιλούντων με Αυτισμό (Oral Placement Treatment), τη βρεφική δυσφαγία, τις Κοινωνικές Ιστορίες,  σε
Διαταραχές Φώνησης, το σύστημα M.O.R.E, την Πρώτη ανάγνωση και Γραφή
με την μέθοδο των Εικονογραφημάτων της Δ. Μαυρομάττη,  την εισαγωγή της αισθητηριακής ολοκλήρωσης, σε Διαταραχές ροής Ομιλίας (Τραυλισμός).
Είναι πιστοποιημένη χορηγήτρια των διαγνωστικών εργαλείων «Λογόμετρο»,
του «Αναπτυξιακού Προφίλ Κοινωνικής Επικοινωνίας (ΑΠΚΕ)» και πιστοποιημένη TLP Provider ( Τhe Listening Program Provider). Συμμετείχε στο 1 ο Διεθνές Συνέδριο Λογοθεραπείας <<Χτίζοντας Γέφυρες>> με μια αναρτημένη εργασία με θέμα <<Ελλείμματα επικοινωνίας στις αναπτυξιακές διαταραχές>> και προφορική παρουσίαση με θέμα << Η ανάπτυξη του προφορικού λόγου στα παιδιά διευκολύνει τη μάθηση του γραπτού λόγου>>

Κανακούδη Ελένη

Υπεύθυνη ειδικού Παιδαγωγικού Ειδική Παιδαγωγός - Εκπαιδευτική Ψυχολόγος MSc.

Η Κανακούδη Ελένη είναι Ειδική Παιδαγωγός, απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής Βόλου, ΠΤΕΑ (2011) και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Εργάζεται από το 2011 σε δομείς ειδικής αγωγής όπως σε δημόσια ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη και κέντρα ειδικών θεραπειών. Αυτή την περίοδο συνεργάζεται με το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών “Δενδρόλεξο”. Έχει συμμετάσχει σε αρκετές εκπαιδεύσεις και επιστημονικά συνέδρια. Έχει λάβει επιμόρφωση στο Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και έχει εκπαιδευτεί σε αρκετές μεθόδους όπως στην Διδασκαλία Σημαντικών Δεξιοτήτων Επικοινωνίας, την βασική κατάρτιση Συστήματος Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής

Εικόνων (PECS), την Διαχείρισης Απρόσφορων Συμπεριφορών (ABA) – βασικές αρχές και τεχνικές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς, την Πρώτη ανάγνωση και Γραφή με την μέθοδο των Εικονογραφημάτων της Δ. Μαυρομάττη.Έχει υπάρξει εισηγήτρια στο 5ο, 6 ο & 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού, σε επιμόρφωση δασκάλων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και σε διάφορες άλλες ημερίδες με θέμα την εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Έχει παρακολουθήσει μία σειρά σεμιναρίων και ημερίδων στην ειδική αγωγή και στην ψυχολογία που αφορούν την αξιολόγηση, την παρέμβαση και την αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά που έχουν μαθησιακές δυσκολίες, Δυσλεξία, Δυσαναγνωσία, Δυσαριθμησία, Δυσγραφία καθώς την παρέμβαση σε παιδιά με Δ.Ε.Π.-Υ., Δ.Α.Δ – Δ.Α.Φ, Σύνδρομο Down, Σύνδρομο Tourette, Σύνδρομο Angelman, Σύνδρομο Williams, Σύνδρομο Prader-Willi κ.α

Δήμητρα Ραυτοπούλου

Ψυχολόγος - Δραματοθεραπεύτρια

Η Δήμητρα Ραυτοπούλου είναι ψυχολόγος απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση της πάνω στην Ειδική Αγωγή στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έχει παρακολουθήσει εκπαίδευση στο Ομαδικοαναλυτικό Ψυχόδραμα στο Άνοιχτο Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο. Είναι τελειόφοιτη Δραματοθεραπεύτρια του Ινστιτούτου Δραματοθεραπείας «Αιών».Ως ψυχολόγος έχει εργαστεί στο παρελθόν με παιδιά με ειδικές ανάγκες και καρκινοπαθείς. Ως δραματοθεραπεύτρια έχει συνεργαστεί με το Κέντρο Ημέρας του Πανελλήνιου Συλλόγου Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων «ΑΛΜΑ», με το ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ, με το κέντρο ημέρας «Franco Basaglia» και με το Κέντρο Ημέρας ΙΑΣΙΣ. 

Στο παρόν εργάζεται ως ψυχολόγος  – δραματοθεραπεύτρια ιδιωτικά και συνεργάζεται με τα κέντρα «Λογοπαιδική Αγωγή και Μάθηση» και «Δενδρόλεξο» ως ψυχολόγος. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα υποκριτικής και αυτοσχεδιασμού, καθώς και μαθήματα Ιστορίας της Τέχνης στα Δια Βίου Μάθησης Προγράμματα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου. Ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο και το κινηματογράφο και έχει συμμετάσχει σε ερασιτεχνικές παραστάσεις και ταινίες μικρού μήκους. Τα τελευταία χρόνια είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Παραμυθοchorus» όπου παρουσιάζουν δημιουργικά σεμινάρια παραμυθιού.

Μάριος Ρόζης

Λογοθεραπευτής

Ο Μάριος Ρόζης είναι απόφοιτος Λογοθεραπείας του βρετανικού πανεπιστημίου Canterbury Christ Church University. Η εργασιακή του εμπειρία περιλαμβάνει κυρίως παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας με καθυστέρηση λόγου, δυσκολίες στην ομιλία, προβλήματα συμπεριφοράς, αυτισμό και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές. Επίσης, έχει ασχοληθεί με την αποκατάσταση δυσκολιών σε ενήλικες με αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο και άνοια. Παρακολουθεί τον Α’ κύκλο εποπτειών του Ινστιτούτου Έρευνας και Εκπαίδευσης Λογοθεραπείας (ΙΕΕΛ), ενώ έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για την αποκατάσταση δυσκολιών λόγου & ομιλίας,
την προσέγγιση της εντατικής αλληλεπίδρασης, το πρόγραμμα brick-by-brick® (πρώην Lego® based therapy) για ομαδικά προγράμματα κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό, ενώ έχει συμμετάσχει σε διάφορα σεμινάρια, όπως για παράδειγμα: Attention Autism™, Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία – SIMATA, Δομημένη εκπαίδευση στο πρόγραμμα TEACCH. Ακόμα, έχει δημοσιεύσει εργασίες στο 1ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, αλλά και στην Αγγλία συμμετέχοντας σε συνέδριο του πανεπιστημίου.

Ιορδάνη Μαρία

Εργοθεραπεύτρια

Η Ιορδάνη Μαρία είναι απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας από την Σ.Ε.Υ.Π. του Α.Τ.Ε.Ι Αθηνών (1995). Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του νοσοκομείου ΠΑΙΔΩΝ και της Ελληνικής Εταιρείας ΔΕΠΥ με τίτλο “Δυσκολίες Μάθησης και Διαταραχή Ελλειματικής προσοχής, Υπερκινητικότητα Δ.ΕΠ.Υ”. Από το 1996, εργάζεται στους τομείς ενασχόλησης της Εργοθεραπείας (Νευρολογική και Παιδιατρική εργοθεραπεία) σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών, αλλά και ιδιωτεύοντας σε πρόγραμματα με κατ’οικον υπηρεσίες. Στο πλαίσιο της συνεχούς κατάρτισής της, έχει εκπαιδευτεί στο TEACH και PECS.
Επίσης έχει εκπαιδευτεί σε προγράμματα και σεμινάρια που αφορούν τον αυτισμό, τις Μαθησιακές δυσκολίες, την υπερκινητικότητα και την ελλειμματική προσοχή και της αισθητηριακής ολοκλήρωσης (SI). Τα τελευταία χρόνια ασχολείται αποκλειστικά με Εργοθεραπεία σε Αναπτυξιακές διαταραχές, Υπερκινητικότητα και Ελλειματική προσοχή (ΔΕΠΥ) και Δυσκολίες Μάθησης.

Φουστέρη Αργυρώ

Εργοθεραπεύτρια

Η Φουστέρη Αργυρώ γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας, της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΑΤΕΙ Αθήνας.
Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση ως Εργοθεραπεύτρια στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αγίου Δημητρίου, στο Νοσοκομείο Ημέρας του Αιγινητείου Νοσοκομείου, στο Γενικό Νοσοκομείο του Ασκληπιείου Βούλας και στο Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής. Παράλληλα, συμμετείχε με το φορέα ΚΕΕΠΕΑ Ορίζοντες σε κατασκήνωση, ως συνοδός ατόμων με αναπτυξιακές διαταραχές (αυτισμός και νοητική υστέρηση).
Ύστερα από την αποφοίτησή της έως και σήμερα, εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών ως εργοθεραπεύτρια. Έχει εργαστεί με παιδιά τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης, με παιδιά που παρουσιάζουν δυσκολίες συγκέντρωσης αλλά και υπερκινητικότητας, με παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, με παιδιά με νοητική υστέρηση, με αισθητηριακές διαταραχές, με δυσγραφία, με δυσπραξία κ.λπ.

Κατά τη διάρκεια της πρακτικής αλλά και της επαγγελματικής της πορείας, δημοσίευσε επιστημονικά άρθρα που αφορούν τα αναπτυξιακά στάδια της λεπτής και της αδρής κινητικότητας, καθώς και τις δυσκολίες που μπορούν να παρουσιαστούν σε αυτές τις δεξιότητες. Επίσης, δημοσίευσε άρθρα που σχετίζονται με την τροφική επιλεκτικότητα, με την ωρίμανση των πρώιμων αντανακλαστικών αλλά και με τις επιπτώσεις της διατήρησής τους.
Ακόμα, παρακολούθησε ημερίδες και σεμινάρια που αφορούν την ανάπτυξη των παιδιών, τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσγραφία), την αναπτυξιακή διαταραχή του κινητικού συντονισμού (δυσπραξία), τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, τη διαταραχή ελλειματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (δέπυ), την εγκεφαλική παράλυση, τις δυσκολίες συμπεριφοράς και τις εκπαιδευτικές μεθόδους παρέμβασης σε παιδιά με δέπυ και αυτισμό, τα προβλήματα σίτισης και διατροφής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και την πρακτική στην πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με αυτισμό.

Βασιλική Αποστόλου

Ειδική Παιδαγωγός

Η Βασιλική Αποστόλου είναι ειδική παιδαγωγός. Είναι απόφοιτη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Πατρών και Λευκωσίας. Έχει πιστοποίηση γνώσης του συστήματος γραφής και ανάγνωσης Τυφλών Braille.
Έχει πραγματοποιήσει ετήσια σεμινάρια στην Σχολική Ψυχολογία και στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Έχει ολοκληρώσει βιωματικό σεμινάριο στη Δυσλεξία και τη Φωνολογική Επίγνωση με διδάσκουσα την κυρία Σουζάνα Παντελιάδου. Έχει παρακολουθήσει και συμμετέχει σε σεμινάρια σχετικά με την αξιολόγηση και την αποκατάσταση των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών.

Παρακολουθεί εποπτείες για το TEACCH αλλά και για τον εντοπισμό και τον σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες.
Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση σε ειδικό σχολείο και ταυτόχρονα ασχολούνταν με τη μελέτη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Από το 2020 έως 2022 εργαζόταν ως παράλληλη στήριξη σε ιδιωτικό σχολείο και από το 2020 εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών αναλαμβάνοντας την αξιολόγηση και τη δημιουργία εξατομικευμένων προγραμμάτων αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών. Από το 2022 εργάζεται ως εκπαιδευτικός γενικής εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας.

Στέλλα Αρσένη

Γραμματειακή Υποστήριξη

Η Στέλλα Αρσένη είναι υπεύθυνη γραμματειακής υποστήριξης.

Έχει πολυετή εμπειρία ως γραμματέας και έχει εργαστεί σε Κέντρα Επαγγελματική Κατάρτισης (KEK INTEGRATION, ΠΛΕΓΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ), σε εταιρεία Συμβούλων Επιχειρήσεων (ΠΛΕΓΜΑ Α.Ε.). 

Επίσης εργάστηκε για δεκατρία χρόνια στο Μουσείο Συναισθημάτων για Παιδιά και Εφήβους, όπου επιπλέον εκπαιδεύτηκε στην εμψύχωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε σχολικές ομάδες για παιδιά ηλικίας από 4 έως 12 ετών και στην πραγματοποίηση εργαστηρίων παραμυθιού για γονείς και παιδιά μαζί. Ακόμα, έχει συμμετάσχει σε επιμορφωτικά σεμινάρια Δημιουργικής Έκφρασης & Συναισθηματικής Ανάπτυξης, Συναισθήματα & Πολλαπλή Νοημοσύνη κ.α..

Ιωάννα Θυμιοπούλου

Ψυχολόγος

Η Ιωάννα Θυμιοπούλου είναι Ψυχολόγος, απόφοιτη Βρετανικών πανεπιστημίων και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών «Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και Προβλήματα Συμπεριφοράς». Από το 1994 έως το 2002 έζησε στη Μ. Βρετανία.

Έχει απασχοληθεί σε βρετανικά εκπαιδευτικά ιδρύματα γενικής και ειδικής εκπαίδευσης υποστηρίζοντας μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και προβλήματα συμπεριφοράς. Εργάστηκε με παιδιά που παρουσίαζαν ιδιαίτερα αποκλίνουσα και παραβατική συμπεριφορά σε ειδικό εκπαιδευτικό πλαίσιο.  Ταυτόχρονα δίδαξε το μάθημα της ψυχολογίας, ως επιλεγόμενο, σε μαθητές της τελευταίας βαθμίδας λυκείου.

Από το 2002 έως σήμερα εργάζεται κυρίως σε κέντρα ειδικών θεραπειών. Ασχολείται κυρίως με την ατομική ψυχοθεραπεία, τη συμβουλευτική γονέων και την ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση. Συμμετέχει σε διεπιστημονικές ομάδες όπου συνεργάζεται με πληθώρα ειδικοτήτων για την καλύτερη κατανόηση και πλαισίωση των αναγκών παιδιών και οικογένειας (ΔΕΠ-Υ, ΔΑΦ, Μαθησιακές Δυσκολίες, Ψυχοσυναισθηματικές – Αναπτυξιακές Διαταραχές κ.α.)  

Έχει οργανώσει και συντονίσει Ομάδες Γονέων (Υπουργείο Παιδείας) παρέχοντας συμβουλευτική υποστήριξη σε γονείς. Έχει  πραγματοποιήσει ομιλίες και διαλέξεις σε διάφορα πλαίσια με θεματολογία σχετική με το παιδί, τον έφηβο και την οικογένεια.

Έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα της Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, διάρκειας 9 μηνών, το πρόγραμμα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων του ΕΚΕΤΑ και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και έχει λάβει εκπαιδεύσεις στο χώρο της Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής όπως: Εκπαίδευση στο Αθηνά Τεστ, Α’ Τεστ σχολικής ετοιμότητας, Ψυχοπαθολογία παιδιού και Εφήβου Ε.Ψ.Υ.Π.Ε., Εκπαίδευση στο συντονισμό Ομάδων Γονέων -Παν. Συνδ. Σχολών Γονέων, Βασικές Δεξιότητες Συμβουλευτικής και Επικοινωνίας -Εθνικό και Καποδιστριακό πανεπιστήμιο, Εκπαίδευση PECS -Pyramid Educational Consultancy Hellas, κ.α. Έχει παρακολουθήσει διετές βιωματικό πρόγραμμα οικογενειακής θεραπείας στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας Ν. Σμύρνης.

Είναι Συνθετική Ψυχοθεραπεύτρια ενηλίκων σε εκπαίδευση, ενώ η δική της ψυχική υγεία δοκιμάζεται καθημερινά από τα δύο υπέροχα παιδιά της.

Ποντίκη Κωνσταντίνα

Λογοθεραπεύτρια

Konstantina
Η Ποντίκη Κωνσταντίνα υπεύθυνη του ΔενδρόΛΕΞΟ είναι Λογοθεραπεύτρια, απόφοιτη του Τμήματος Λογοθεραπείας Πατρών (2008) και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου ειδικής αγωγής Επιστήμες Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας(2020). Ακόμα, είναι μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ).

Από το 2008 έως σήμερα εργάζεται σε δομές ειδικής αγωγής ιδιωτικού δικαίου. Ασχολείται κυρίως με αποκατάσταση λόγου και ομιλίας σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με Αναπτυξιακές Διαταραχές, Διαταραχές λόγου-ομιλίας, Διαταραχές Ροής Ομιλίας, Ειδικής Γλωσσικής Διαταραχής κ.α. Αρκετά από αυτά τα χρόνια έχει εργαστεί ως συνοδός παιδιών σε σχολεία με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές.

Έχει διατελέσει εκπαιδευτικός συνεργάτης στο AEGEAN OMIROS COLLEGE, όπου δίδασκε τα μαθήματα «Διαταραχών Ροής Ομιλίας- Τραυλισμός» και «Κλινικού Σεμιναρίου».

Έχει συμμετάσχει σε αρκετές εκπαιδεύσεις και επιστημονικά συνέδρια. Έχει εκπαιδευτεί σε αρκετές μεθόδους όπως στην Εντατική αλληλεπίδραση, την βασική κατάρτιση Συστήματος Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS), την Λειτουργική Λεκτική επικοινωνία μη ομιλούντων με Αυτισμό (Oral Placement Treatment), τη βρεφική δυσφαγία, τις Κοινωνικές Ιστορίες,  σε Διαταραχές Φώνησης, το σύστημα M.O.R.E, την Πρώτη ανάγνωση και Γραφή με την μέθοδο των Εικονογραφημάτων της Δ. Μαυρομάττη,  την εισαγωγή της αισθητηριακής ολοκλήρωσης, σε Διαταραχές ροής Ομιλίας (Τραυλισμός). Είναι πιστοποιημένη χορηγήτρια των διαγνωστικών εργαλείων «Λογόμετρο» και του «Αναπτυξιακού Προφίλ Κοινωνικής Επικοινωνίας (ΑΠΚΕ)».

Κανακούδη Ελένη

Υπεύθυνη ειδικού Παιδαγωγικού Ειδική Παιδαγωγός - Εκπαιδευτική Ψυχολόγος MSc.

KanakoudiΗ Κανακούδη Ελένη είναι Ειδική Παιδαγωγός, απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής Βόλου, ΠΤΕΑ (2011) και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Εργάζεται από το 2011 σε δομείς ειδικής αγωγής όπως σε δημόσια ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη και κέντρα ειδικών θεραπειών. Αυτή την περίοδο συνεργάζεται με το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών “Δενδρόλεξο”. Έχει συμμετάσχει σε αρκετές εκπαιδεύσεις και επιστημονικά συνέδρια. Έχει λάβει επιμόρφωση στο Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και έχει εκπαιδευτεί σε αρκετές μεθόδους όπως στην Διδασκαλία Σημαντικών Δεξιοτήτων Επικοινωνίας, την βασική κατάρτιση Συστήματος Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS), την Διαχείρισης Απρόσφορων Συμπεριφορών (ABA) – βασικές αρχές και τεχνικές της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς, την Πρώτη ανάγνωση και Γραφή με την μέθοδο των Εικονογραφημάτων της Δ. Μαυρομάττη. Έχει υπάρξει εισηγήτρια στο 5ο, 6 ο & 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού, σε επιμόρφωση δασκάλων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και σε διάφορες άλλες ημερίδες με θέμα την εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Έχει παρακολουθήσει μία σειρά σεμιναρίων και ημερίδων στην ειδική αγωγή και στην ψυχολογία που αφορούν την αξιολόγηση, την παρέμβαση και την αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά που έχουν μαθησιακές δυσκολίες, Δυσλεξία, Δυσαναγνωσία, Δυσαριθμησία, Δυσγραφία καθώς την παρέμβαση σε παιδιά με Δ.Ε.Π.-Υ., Δ.Α.Δ – Δ.Α.Φ, Σύνδρομο Down, Σύνδρομο Tourette, Σύνδρομο Angelman, Σύνδρομο Williams, Σύνδρομο Prader-Willi κ.α

Ραυτοπούλου Δήμητρα

Ψυχολόγος - Δραματοθεραπεύτρια

dimitra
Η Δήμητρα Ραυτοπούλου είναι ψυχολόγος απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση της πάνω στην Ειδική Αγωγή στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έχει παρακολουθήσει εκπαίδευση στο Ομαδικοαναλυτικό Ψυχόδραμα στο Άνοιχτο Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο. Είναι τελειόφοιτη Δραματοθεραπεύτρια του Ινστιτούτου Δραματοθεραπείας «Αιών». Ως ψυχολόγος έχει εργαστεί στο παρελθόν με παιδιά με ειδικές ανάγκες και καρκινοπαθείς. Ως δραματοθεραπεύτρια έχει συνεργαστεί με το Κέντρο Ημέρας του Πανελλήνιου Συλλόγου Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων «ΑΛΜΑ», με το ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ, με το κέντρο ημέρας «Franco Basaglia» και με το Κέντρο Ημέρας ΙΑΣΙΣ. Στο παρόν εργάζεται ως ψυχολόγος – δραματοθεραπεύτρια ιδιωτικά και συνεργάζεται με τα κέντρα «Λογοπαιδική Αγωγή και Μάθηση» και «Δενδρόλεξο» ως ψυχολόγος. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα υποκριτικής και αυτοσχεδιασμού, καθώς και μαθήματα Ιστορίας της Τέχνης στα Δια Βίου Μάθησης Προγράμματα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου. Ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο και το κινηματογράφο και έχει συμμετάσχει σε ερασιτεχνικές παραστάσεις και ταινίες μικρού μήκους. Τα τελευταία χρόνια είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Παραμυθοchorus» όπου παρουσιάζουν δημιουργικά σεμινάρια παραμυθιού.

Ειρήνη Καζαντζή

Λογοθεραπεύτρια

eiriniΕίναι λογοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος λογοθεραπείας Πατρών. Έχει συμμετάσχει σε εκπαιδεύσεις πάνω στον κλάδο της επιστήμης της Λογοθεραπείας. Ενδεικτικά κάποιες από αυτές είναι οι εξής: Αναπτυξιακή λεκτική δυσπραξία – SIMATA, Treatment and education of autistic and Related Communication handicapped Children (T.E.A.C.CH.), Βασική εκπαίδευση στην Εντατική Αλληλεπίδραση(Intensive Interaction), ΜΑΚΑΤΟΝ, Εκπαίδευση πάνω στο αναπτυξιακό προφίλ Κοινωνικής Επικοινωνίας (ΑΠΚΕ), Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα(CBD), A Three-Part Treatment Plan for Oral Placement Therapy, Feeding Therapy: A sensory-Motor Approach, «Το παιδί με δυσκολίες στην Αισθητηριακή Επεξεργασία». Ακόμα, έχει παρακολουθήσει το διετές πρόγραμμα εκπαίδευσης Λογοθεραπεύτων στην Παιδιατρική Λογοθεραπεία, το σεμινάριο: παράλληλη στήριξη και παιχνίδι και εργαστήρια με θέματα: «σημασιολογικά δίκτυα» και «παιχνίδι». Έχει εκπαιδευτεί πάνω στα διαγνωστικά εργαλεία(ΠΛΑΣΗ, ΔΓΑΕ, Εικόνες Δράσης, Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου(ΔΕΛ) και έχει παρακολουθήσει Α’,Β’, Γ΄ κύκλου Εποπτειών Αναπτυξιακής Λογοθεραπείας που έχουν πραγματοποιηθεί από το Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης Λογοθεραπείας (ΙΕΕΛ).

Βουτσά Χριστίνα Άννα

Ειδική Παιδαγώγος

VoutsaΕίναι λογοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος λογοθεραπείας Πατρών. Έχει συμμετάσχει σε εκπαιδεύσεις πάνω στον κλάδο της επιστήμης της Λογοθεραπείας. Ενδεικτικά κάποιες από αυτές είναι οι εξής: Αναπτυξιακή λεκτική δυσπραξία – SIMATA, Treatment and education of autistic and Related Communication handicapped Children (T.E.A.C.CH.), Βασική εκπαίδευση στην Εντατική Αλληλεπίδραση(Intensive Interaction), ΜΑΚΑΤΟΝ, Εκπαίδευση πάνω στο αναπτυξιακό προφίλ Κοινωνικής Επικοινωνίας (ΑΠΚΕ), Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα(CBD), A Three-Part Treatment Plan for Oral Placement Therapy, Feeding Therapy: A sensory-Motor Approach, «Το παιδί με δυσκολίες στην Αισθητηριακή Επεξεργασία». Ακόμα, έχει παρακολουθήσει το διετές πρόγραμμα εκπαίδευσης Λογοθεραπεύτων στην Παιδιατρική Λογοθεραπεία, το σεμινάριο: παράλληλη στήριξη και παιχνίδι και εργαστήρια με θέματα: «σημασιολογικά δίκτυα» και «παιχνίδι». Έχει εκπαιδευτεί πάνω στα διαγνωστικά εργαλεία(ΠΛΑΣΗ, ΔΓΑΕ, Εικόνες Δράσης, Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου(ΔΕΛ) και έχει παρακολουθήσει Α’,Β’, Γ΄ κύκλου Εποπτειών Αναπτυξιακής Λογοθεραπείας που έχουν πραγματοποιηθεί από το Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης Λογοθεραπείας (ΙΕΕΛ).

Μάριος Ρόζης

Λογοθεραπευτής

rozisΟ Μάριος Ρόζης είναι απόφοιτος Λογοθεραπείας του βρετανικού πανεπιστημίου Canterbury Christ Church University. Η εργασιακή του εμπειρία περιλαμβάνει κυρίως παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας με καθυστέρηση λόγου, δυσκολίες στην ομιλία, προβλήματα συμπεριφοράς, αυτισμό και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές. Επίσης, έχει ασχοληθεί με την αποκατάσταση δυσκολιών σε ενήλικες με αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο και άνοια. Παρακολουθεί τον Α’ κύκλο εποπτειών του Ινστιτούτου Έρευνας και Εκπαίδευσης Λογοθεραπείας (ΙΕΕΛ), ενώ έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για την αποκατάσταση δυσκολιών λόγου & ομιλίας, την προσέγγιση της εντατικής αλληλεπίδρασης, το πρόγραμμα brick-by-brick® (πρώην Lego® based therapy) για ομαδικά προγράμματα κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά με αυτισμό, ενώ έχει συμμετάσχει σε διάφορα σεμινάρια, όπως για παράδειγμα: Attention Autism™, Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία – SIMATA, Δομημένη εκπαίδευση στο πρόγραμμα TEACCH. Ακόμα, έχει δημοσιεύσει εργασίες στο 1ο Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, αλλά και στην Αγγλία συμμετέχοντας σε συνέδριο του πανεπιστημίου.

Ιορδάνη Μαρία

Εργοθεραπεύτρια

iordaniΗ Ιορδάνη Μαρία είναι απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας από την Σ.Ε.Υ.Π. του Α.Τ.Ε.Ι Αθηνών (1995). Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του νοσοκομείου ΠΑΙΔΩΝ και της Ελληνικής Εταιρείας ΔΕΠΥ με τίτλο “Δυσκολίες Μάθησης και Διαταραχή Ελλειματικής προσοχής, Υπερκινητικότητα Δ.ΕΠ.Υ”. Από το 1996, εργάζεται στους τομείς ενασχόλησης της Εργοθεραπείας (Νευρολογική  και Παιδιατρική εργοθεραπεία) σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών, αλλά και ιδιωτεύοντας σε πρόγραμματα με κατ’οικον υπηρεσίες. Στο πλαίσιο της συνεχούς κατάρτισής της, έχει εκπαιδευτεί στο TEACH και PECS. Επίσης έχει εκπαιδευτεί σε προγράμματα και σεμινάρια που αφορούν τον αυτισμό, τις Μαθησιακές δυσκολίες, την υπερκινητικότητα και την ελλειμματική προσοχή και της αισθητηριακής ολοκλήρωσης (SI). Τα τελευταία χρόνια ασχολείται αποκλειστικά  με Εργοθεραπεία σε Αναπτυξιακές διαταραχές, Υπερκινητικότητα και Ελλειματική προσοχή (ΔΕΠΥ) και Δυσκολίες Μάθησης.

Φουστέρη Αργυρώ

Εργοθεραπεύτρια

FousteriΗ Φουστέρη Αργυρώ γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας, της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΑΤΕΙ Αθήνας. Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση ως Εργοθεραπεύτρια στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αγίου Δημητρίου, στο Νοσοκομείο Ημέρας του Αιγινητείου Νοσοκομείου, στο Γενικό Νοσοκομείο του Ασκληπιείου Βούλας και στο Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής. Παράλληλα, συμμετείχε με το φορέα ΚΕΕΠΕΑ Ορίζοντες σε κατασκήνωση, ως συνοδός ατόμων με αναπτυξιακές διαταραχές (αυτισμός και νοητική υστέρηση). Ύστερα από την αποφοίτησή της έως και σήμερα, εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών ως εργοθεραπεύτρια. Έχει εργαστεί με παιδιά τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης, με παιδιά που παρουσιάζουν δυσκολίες συγκέντρωσης αλλά και υπερκινητικότητας, με παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, με παιδιά με νοητική υστέρηση, με αισθητηριακές διαταραχές, με δυσγραφία, με δυσπραξία κ.λπ. Κατά τη διάρκεια της πρακτικής αλλά και της επαγγελματικής της πορείας, δημοσίευσε επιστημονικά άρθρα που αφορούν τα αναπτυξιακά στάδια της λεπτής και της αδρής κινητικότητας, καθώς και τις δυσκολίες που μπορούν να παρουσιαστούν σε αυτές τις δεξιότητες. Επίσης, δημοσίευσε άρθρα που σχετίζονται με την τροφική επιλεκτικότητα, με την ωρίμανση των πρώιμων αντανακλαστικών αλλά και με τις επιπτώσεις της διατήρησής τους. Ακόμα, παρακολούθησε ημερίδες και σεμινάρια που αφορούν την ανάπτυξη των παιδιών, τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσγραφία), την αναπτυξιακή διαταραχή του κινητικού συντονισμού (δυσπραξία), τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, τη διαταραχή ελλειματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (δέπυ), την εγκεφαλική παράλυση, τις δυσκολίες συμπεριφοράς και τις εκπαιδευτικές μεθόδους παρέμβασης σε παιδιά με δέπυ και αυτισμό, τα προβλήματα σίτισης και διατροφής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και την πρακτική στην πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με αυτισμό.